Politika kakovosti kot del poslovne politike družbe upošteva vizijo razvoja dejavnosti podjetja in
opredeljuje načela, na katerih gradimo in razvijamo sistem vodenja kakovosti.

V politiki kakovosti v največji možni meri upoštevamo pričakovanja gostov, agencij, kupcev in drugih
zunanjih partnerjev.

Glavna načela politike so:

  • osredotočenost na odjemalce,
  • ciljno vodenje,
  • timsko delo,
  • sistemski pristop,
  • nenehne izboljševanje procesov in okolja,
  • korist za vse deležnike družbe.

Cilji kakovosti:

  • kakovostno diagnosticiranje, primerno zdravljenje in razpoložljivost virov,
  • uspešnost in učinkovitost,
  • enakost, osredotočenost na pacienta, vključujoč in spoštovanje pacientove integritete,
  • vključenost pacienta, varnost, pravočasnost in dosegljivost,
  • zadovoljstvo uporabnikov,
  • zadovoljstvo zaposlenih.

Pacient je vključen v vse postopke obravnav, omogočena je dosegljivost in pravočasnost
obravnav, prav tako strokovna in varna obravnava.

Vodstvo družbe