IMG 3672Hidrogimnastika je strokovno vodena vadba v vodi, s katero želimo preventivno vplivati predvsem na hrbtenico in sklepe ter tudi šibkejše mišične skupine. Večina ljudi se najpogosteje srečuje z bolečino ravno v teh predelih, zato se velikokrat zgodi, da se pričnejo telesne aktivnosti izogibati.

Vadba v vodi deluje razbremenilno na telo (teža telesa se v vodi zmanjša vse do 85%) in tako lahko vadimo brez nepotrebne obremenitve hrbtenice ali sklepov. S premagovanjem upora vode telo krepimo in oblikujemo.

Vadba je strokovno vodena s strani licenciranih inštruktorjev, Bodifit® strokovnjakov za področje skupinske vadbe. Izvajamo tri oblike hidrogimnastike – Proti osteoporozi, Pilates v vodi in Fit hrbtenica. Posamezna vadba traja do 30 minut in je primerna za vse, tudi kot oblika postrehabilitacije po poškodbi.


URNIK VADBE - bazeni MTC Fontana

PON

TOR

SRE

ČET

PET

      10:00 > 10:30
Pilates hidro
 
11:00 > 11:30
Hrbtenica (hidro)

11:00 > 11:30
Proti osteoporozi

    11:00 > 11:30
Hrbtenica (hidro)
     17:00 > 17:30
Pilates hidro
   
      18:00 > 18:30
Proti osteoporozi 
 

 

  • HIDROGIMNASTIKA - FIT HRBTENICA: Fit hrbtenica je vadba s katero želimo z aktivnim premikanjem sklepov v vodi lajšati bolečine v hrbtenici, ramenskem obroču in nogah, obenem pa delovati korekcijsko na samo držo. Med vadbo se izvajajo vaje za gibljivost hrbtenice, vaje za ravnotežje in stabilizacijo, vaje proti uporu vode ter vaje za korekcijo drže. Uporabljajo se tudi pripomočki kot so majhne žoge in kvadri. Poudarek je predvsem na gibljivosti sklepov, krepitvi hrbtnih mišic, s čemer razbremenimo pritisk na samo hrbtenico ter na vajah za pravilno telesno držo. Vadba je namenjena vsem, ki se soočate z bolečinami v sklepih in vsem, ki bi želeli izboljšati svojo telesno držo.

  • HIDROGIMNASTIKA - PILATES V VODI: Gre za celostno telesno vadbo, ki daje poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišičnih skupinah. Z vadbo Pilates v vodi bomo pripomogli k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic, izboljšanju kardiovaskularnega sistema, boljši telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj poudarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje, dihanje ter stabilnost, uporabljajo se tudi pripomočki (majhna žoga, kvader). Glavni fokus vadbe je treniranje telesnega centra t.i. Powerhouse, ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi, čim bolj tekoče, z osredotočenostjo na pravilno dihanje ter čim boljšo aktivacijo telesnega centra. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo, predvsem pa vsem tistim, ki želijo izboljšati zavedanje lastnega telesa in okrepiti celotno telo.

  • HIDROGIMNASTIKA – PROTI OSTEOPOROZI: Namen vadbe Proti osteoporozi je zmanjšati posledice bolezni ter predvsem razgibati in povečati gibljivost sklepov. Primerna fizična aktivnost namreč pomaga preprečevati in nadomeščati izgubo kostne mase, večja okretnost pa zmanjšuje pogostost padcev (manj zlomov). Tekom vadbe izvajamo vaje z obremenitvijo lastne teže, vaje proti uporu vode, vaje za korekcijo drže in vaje za ravnotežje. Osredotočamo se predvsem na večanje gibljivosti hrbtenice in sklepov, izboljševanje ravnotežja ter lažjo krepitev mišic. Primerno prilagojen program vaj ter pravilno izbrana hrana lahko celo zmanjšajo nevarnost za nastanek osteoporoze.